BEL ONS OP

06-1919-7250

MAIL ONS NAAR

[email protected]

VRAAG EN ANTWOORD

op deze pagina

WIJ HELPEN GRAAG

Wat kunnen we betekenen?

Hulp of advies nodig?  Een vraag over een bestelling?

Wij helpen met al je vragen welke niet in de veelgestelde vragen staan. Wij helpen je om goede product keuzes te maken. En wij helpen met eventuele problemen of onduidelijkheden.

Mail naar ons via [email protected] of bel 06-1919 7250 Wij telefonisch bereikbaar van maandag tot zaterdag van 8 uur tot 20.00 uur.

VRAAG EN ANTWOORD

WINKEL INFORMATIE

De verzendkosten verschillen per product. Vele producten worden tegen PostNL tarief verzonden. Zonnepanelen worden tegen verschillende tarieven verzonden. Dit komt mede omdat onze toeleveranciers ook verschillende kosten doorberekenen.

Sommige  merken zonnepanelen moeten wij op apart bestellen. Daarvoor worden ook kosten doorberekend naar ons.

Wij proberen altijd de kosten zo laag mogelijk te houden.

De leveringstermijn is afhankelijk van het bestelde product. Het kan voorkomen als een product niet op voorraad is deze apart door een andere toeleverancier geleverd moet worden.

Normaliter zullen complete bestellingen tussen de 2 en 3 werkdagen dagen geleverd worden. Mocht het voorkomen dat wij niet binnen die termijn kunnen leveren dan wordt er tijdig over geïnformeerd.

Nadat een bestelling is afgerond ontvangt de koper een bevestiging via de door hem of haar opgegeven E-mail adres.

Daarna wordt de order op werkdagen door ons verwerkt en klaar gemaakt voor verzending. Zodra een order is vrijgegeven voor verzending wordt er wederom een bericht verstuurd.

Ja, naar iedere afgeronde bestelling kun je de factuur downloaden als PDF bestand via onze website rechtsboven “Mijn acount

Daar vindt je ook de adres gegevens en  je inlog gegevens.

Onze prijzen

De vermelde prijzen zijn als het aan ons ligt zeer scherp. De solar branche is een wispelturige markt welke voortdurend veranderd. Prijzen zijn ook moeilijk te pijlen, Wat vandaag de juiste prijs is kan morgen weer anders zijn.

Desondanks kijken we continu wat we kunnen doen om om de concurrentie voor te blijven.

Actie prijzen zijn geldig zolang deze aangegeven worden.

Solar Garant staat garant voor hoge kwaliteit en scherpe prijzen. De concurrentie is altijd bereidt om onder onze prijzen door te gaan. Wij zijn dan ook vaak bezig om prijzen aan te passen.

Wij zouden het zonde vinden als een complete bestelling of deels elders wordt besteld omdat het elders toch voordeliger is.  dat is voor niemand gunstig want je zit altijd met dubbele levering en verzendingen.

Wij hanteren daarom een prijs garantie, Mocht er binnen 5 werkdagen elders een goedkopere prijs te vinden zijn dan betalen wij het verschil terug. Tevens zullen we dan de prijzen aanpassen.

Lees alles over onze prijsgarantie

Wij zijn altijd bereidt korting te geven op bepaalde producten. Anderzijds is het zo dat we tegen scherpe  prijzen verkopen.  Maar we willen altijd kijken of we er uit komen met jou.

Onze prijzen zijn altijd incl. btw. En als er geen prijs vermeld staat dan is dit product niet bestelbaar. Het gaat dan vaak om een nieuw product waar nog geen prijzen van bekend zijn.

BETALINGSINFORMATIE

Waarom moet ik extra kosten betalen als ik met PayPal betaal?

PayPal rekent ons deze kosten aan. Gezien het feit dat vele producten met minimale marges verkocht worden, is de toeslag van PayPal een afbreuk op onze marge. Maar je bent vrij om iedere andere betaalmethode te gebruiken.

Betaalmogelijkheden

Bij  Solar Garant kun je betalen op de manier die je zelf het prettigst vindt.
Hierbij onze mogelijkheden en de eventuele extra kosten.

Vooruitbetaling middels bankoverboeking / bestelling op factuur:
Bij deze betaalmethodes krijgt je na de bestelling een factuur waarop onze bankgegevens staan.

Zodra het bedrag ontvangen is op onze rekening wordt de bestelling verder verwerkt.
Let op! het kan soms 2 dagen duren voordat wij de betaling binnen zien komen.
Dit gebeurd vooral als vanaf een andere bank dan onze Rabo bank wordt betaald.
Het voordeel is dat deze optie gratis is en ook door alle buitenlandse rekeninghouders kan worden gebruikt
Voor deze betalingsmethode wordt niets extra berekend.

iDEAL
Betalen via iDeal is de meest gekozen betaaloptie in Nederland. Bij deze betaalmethode krijg je na het plaatsen van een bestelling direct het vertrouwde inlogscherm van uw bank te zien waarbij de betaling direct betaald wordt.

Iedere grote bank in Nederland biedt de mogelijkheid om met iDeal te betalen.Het grote voordeel van betalen met iDeal is dat het voor de koper gratis is en dat wij direct zien dat de bestelling betaald is.
De bestelling wordt dus direct in behandeling genomen.

Paypal
Men kan ook met een Paypal account betalen.
Hiervoor moet je natuurlijk wel een paypal account hebben waarop saldo is gestort of wat is gekoppeld aan je bankrekening of creditcard.
Ook bij deze betaalmethode wordt het bedrag direct afgeschreven van het betreffende account en zal de bestelling direct verwerkt worden.
Voordeel van Paypal is dat het ook door klanten in het buitenland kan worden gebruikt.
De extra kosten die Paypal berekend a 3,4% van de transactiekosten worden ook extra aan  de koper doorberekend.

Contant

Ook contante betalingen en pin betalingen zijn  mogelijk op locatie en bij ons.

De wenslijst is een handig hulpmiddel om bepaalde voor jou interessante producten aan je favorieten toe te voegen. Deze producten kun je ieder moment terug vinden onder je wenslijst.

Je moet hiervoor wel ingelogd zijn.

Als een product om welke reden verkeerd is geleverd of beschadigd is, bel dan naar 06 1919 7250. Er wordt dan 1 op 1 afspraken gemaakt voor een snelle oplossing. Wij zullen natuurlijk alles doen om het juiste of vervangende product zo snel mogelijk na te leveren.

Je kunt ook een mail sturen naar [email protected]

Een beschadigd product retourneren kan via onz retourformulier. Maar bel altijd even vooraf.

Een order welke nog niet betaald is kan gewijzigd of geannuleerd worden, binnen 24 uur na bestelling.

Eem order welke reeds betaald is kan geannuleerd worden, maar als deze al op transport is dan moeten wij  de verzendkosten in rekening brengen om de goederen weer terug te halen. Tenzij de bestelling gebracht wordt door de koper.

Garanties en retourbeleid

Wij geven 2 jaar garantie zoals dat wettelijk bepaald is in Nederland. Iedereen heeft recht op een deugdelijk product. Daar boven op geven wij extra product en fabrieksgaranties zoals deze door de leverancier of fabrikant zijn vastgelegd. De extra garanties verschillen per product.

Een product retourneren omdat het niet voldoet aan je verwachting, of omdat het incompleet of defect is. Dan zijn wij er om je te ondersteunen. Lees alles over retourneren op onze retourbeleid pagina.