Klant tevredenheid is voor ons het belangrijkste wat telt. Wij zijn tevreden als jij dat bent. Mocht er van welke aard dan ook ontevredenheid ontstaan, neem dan altijd contact met ons op. Samen zullen we altijd tot een oplossing komen. Mail naar [email protected]

Of bel naar 0512-240000

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Gelukkig hebben zowel onze klanten als wij nog nooit een serieuze situatie gehad waarbij een externe instantie een rol speelt.

webwinkelkeur